Employee Benefits
Employee benefits is het geheel aan voorzieningen dat u ter beschikking stelt aan uw medewerkers. Sommige werkgevers beperken dat pakket tot het hoogst noodzakelijke, andere bieden een groot aantal financiële, sociale en praktische regelingen aan.
Waarom employee benefits?
* Medewerkers willen op meer manieren worden beloond dan met salaris
* Een afgewogen employee benefits-pakket maakt van u een aantrekkelijke werkgever voor gemotiveerde en gekwalificeerde medewerkers
* Een goede pensioenregeling staat op nummer 1 van meest gewaardeerde voorzieningen
* Collectieve verzekeringen bieden uw medewerkers aantrekkelijke premies en voorwaarden
* U wilt gezond gedrag stimuleren, bijvoorbeeld door een fietsenplan
Welke employee benefits voor uw bedrijf?
Wij adviseren u graag over:
* een afgewogen pakket dat het beste past bij uw medewerkers
* hoe u uw investering zo beperkt mogelijk kunt houden
* het optimaal benutten van de fiscale voordelen
Goede employee benefits, daar heeft iedereen baat bij. Neem voor een goed adviescontact met ons op. Wij nemen u al het werk uit handen en lichten het pakket voorzieningen graag toe aan uw medewerkers.
Tip
Let op de vitaliteitsregeling
De vitaliteitsregeling vervangt de spaarloonregeling en levensloopregeling. Het grootste verschil met de bestaande regelingen is dat u het gespaarde geld niet meer kunt gebruiken om eerder te kunnen stoppen met werken.
Het achterliggende idee is dat de overheid vanwege de vergrijzing vervroegd pensioen wil ontmoedigen. U kunt het opgebouwde bedrag nog wel steeds gebruiken voor het uitvoeren van zorgtaken, studeren, het starten van een eigen onderneming of voor het deeltijdpensioen.
Houd uw medewerkers fit
Fitte medewerkers zijn productiever dan medewerkers met een slechte conditie. U kunt een belangrijke bijdrage leveren aan de gezondheid van uw personeel. En de fiscus ondersteunt u daarbij.
U kunt bijvoorbeeld uw medewerkers belastingvrij bedrijfsfitness aanbieden of de kosten daarvoor vergoeden. Ook kunt u de fiets die uw medewerker aanschaft vergoeden en de kosten daarvan als bedrijfskosten opvoeren.
Meer weten over voorzieningen waar uw medewerkers en u beter van worden? Neem contact met ons op.
Burgemeester Bosmastraat 41-E
7101 DE Winterswijk
Tel: 0543 – 53 22 72
info@romail.nl